"I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying." (Oscar Wilde)


pal / huephoric / twitter
← old new →
Taek-Won-Do ♥
Friday, January 13

Hi Hello. Assalamualaikum.
Hamboii, sampai 3 post aku hari nih. Malam yg aku nanti-nanti-kan. Semalam ! Jyeahhhhh ! Memang best sangat-sangat yg teramat-amat ^^ Hahahha. Long time ago, i really wonder how people can kick very well. And yesterday, i've got the answer. Title, TAEK-WON-DO. "Tuh pun nk kena tulis dalam blog ke?" its my business okay *matakeatastangankebahu* Hahah.

Tahun nih aku first time aku masuk Sparing. Tahun lepas nk pergi. Tapi macam .. Alaaaaa malasnyaaaa laaaaa ! Hahaha. Seriusly, aku enjoy gilaaa semalam ^^ No lies. Yeaaaaa, walaupun aku yg paling banyak salah :'3 Weh aku first time kott masuk sparing ! No wonder laaaaa babe :P  Okay datang-datang.. "ehh sikitnya orang --' Ingatkan ramai" And and dari jauh tengok ... eeee, tuhh kan Iqbal ! Pfffffttt ! Menyibuk je ! Nk je aku halau dia balik. Hohoh. Tapi best jugak tengok dia kena marah sebab kalau kelas biasa dulu asyik diaaaaaaaaa je kena puji -..- 

Malam tuh memang aku je laaaaaa yg sir betul-kan step. Tapi bukanlah aku aku sorang je. Me the most. Aku taktahu pulak step aku selama nih salah T^T  Errrrr, thanks to master and Kak Syazwina :) Kak Syazwina banyak ajar titew. And thanks too, ALIP. Amboi banyaknyaaa thanks. Saya budak baru belajar maaa. Cenggini laaaaa. Hihik. 

Okay. End of Class. Alhamdulillah.. lenguh dah kaki aku nih haaaa. Mereka ada Rules sendiri. TAKBOLEH DUDUK. Tapi aku dh duduk dh pun, patu kena bangun balik .__. Masa balik tuh terkejut laaaa jugak. Ehhh kena salam Sir? kfine salam je. And lastly, alip beratur sebab dia pelatih jugak. And aku tengok kak Syazwina salam je dia. And bila time aku, aku ckp"kena salam eh *senyum sinis*" And dia buat dek sambil buat muka annoying. Okay faham. Tayah salam. Done.
Taksabar tunggu next class Hope i can give better.




layout by ellie. image from weheartit.