"I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying." (Oscar Wilde)


pal / huephoric / twitter
← old new →
Shoulder for My Cries.
Friday, January 13


Hi Assalamualaikum.
I'm now.. errrrr .. Speechless. I just wanted to thanks to you cos you always be the shoulder for my cries :) Thanks a lot and i love you so damn fucking much. Muah muah muah muah ! [nampak sangat buat buat ^^] Hahah. To people that involved --> I'm so sorrrrry dude(s) Aku ambik serius benda tuh. Maybe bagi kaorang aku mengda-ngada atau menggedik. Sincerely aku takde niat kott. Nangis takboleh di-buat buat and i'm sure you know that. Kau tahu, sedih tahun lepas takhabis lagi ni kau cakap macam tuh. Lagi laaa sedih. In my heart i was like "yelaaaa, aku menyibuk.. fine sorrrryy. Aku kan takde kawan.. Aku masuk ikut Farhana je laaaaa. Kalau kau still marah tkpe, aku boleh masuk benda lain dengan Farah"  And thanks too, Fatihah :) K seriusly baru aku faham perasaan kau masa aku bye-bye kau atau tegur kau muka kau lain macam. Huh. K tutup cerita.


I thank to you so much dearest friend :') And kau tahu aku rasa nak peluk peluk komputer nih 
sebab ada gambar kau. Lastly, thank you and ILYSM <3



layout by ellie. image from weheartit.