"I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying." (Oscar Wilde)


pal / huephoric / twitter
← old new →
First Day school
Thursday, January 5


Hi Assalamualaikum.
Hoi hoi hoi , semalam first day school right? So apacam. Best kannnnnn? Hihi. Um , gratefully i praise Allah.. Alhamdulillah. Yesterday had created smile on me. Memang bagus, first day sekolah baru terhegeh hegeh nak beli buku. Tuh pun my mom yg belikan :'3 Heheh. Alhamduillahh nasib baik umi ada ^^ And and nasib baik jugak sebab ma class bukan dekat 2 Alfa tahun lepas. Phewww , sebaik. Semalam my jantung degup sana degup sini degup sana degup sini degup sana .. Errr , berapa kali ulang? -.- Hohoho. 

Tudung labuh gila. Takgilaaa sangat laaa tapi gilaa laaa jugak *Haaa? -.-* And and , baju fit GILA kot ! Tempah baju and dia buat ketat ketat. Uihh , aku nih kurus panjang ke atas pulak tuh. And pakai baju fit? Pfffftt ! Macam tiang lampu kott xD Memang kelakar. Haa haa , semalam aku nampak tyra balik rumah sorang sorang. Dia tunggu Faten Aliya tapi faten kat bus stop wehh. Aku nampak dia masa balik tuh. 


Sampai je sekolah, once i put my step on it.. nampak tasya, tyra dengan anis. K buat buat taktahu. And yeaaaa buat taktahu lagi, dah dekat nih dah dekat, okay sekarang panggil tyra :D *Tyraaaaa -buat muka happy* Hikhik. Yeahhhh ! Sebaik nampak Farhana ^^ Alhamdulillah. That's what made me happy yesterday.
Masuk dewan pulak dah. Fakhira taksampai sampai lagi. Tibatiba dengar Tyra menjerit. Ohh fakhira ke. And out of the blue, Dia peluk aku --' Wooahhh , aku taktahu kau buat buat or what. But sincerely thank you baby. Okay masuk kelas. Yeahhh , again alhamdulillah.. betty reserved tempat untuk aku ^^ Huhhh *released tension* Duduk depan sekali? What The Hay ! - Hantu Kak Limah. Actually nevermind. Takkesah pun.

On more thing pasal jawatan Penolong Ketua Kelas. Aku dah pegang jawatan tuh for about 4 Years. I repeat , 4 YEARS baby ! Bukan nk belagak, jangan salah faham. Tapi bila orang lain jadi penolong and budak baru kott ! Eishh. and bila cikgu sebut "mana penolong" Mira mesti TERperasan sendiri yg mira still penolong. Yelaaaa , 4 tahun jadi penolong mesti dah lali kan dengan kerja kerja semua tuh :] Tapi takkan nk cakap kat ustazah kot. Macam desperate gilaaaa je *____* Ohhh saya takdesperate. 
Hope my day will create plenty much of smile on me :)




layout by ellie. image from weheartit.