"I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying." (Oscar Wilde)


pal / huephoric / twitter
← old new →
Me.
Sunday, December 25


Peace upon you guys. Assalamualaikum.
Last week (19-23 Dec) : Yeahhh man ! Last week i've broke a record of mah life. Last week saya dah pun pecahkan 2 pinggan and 1 cawan. "Woahhhh !" Hihik. Tktahu kenapa tapi yg pasti masa pecahkan pinggan yg kedua tuh.. rasa mcm "hmm, biasala pinggan pecah" Hihi. Suka suka hati je. Last last memang best sangat kena marah dengan umi :'3 I deserves it !

Last week (tk ingat bila) : That moment memang best ! FIGHTING yawww ! Hahahah. Fight dengan amir. My youngest brotha. Dia tumbuk saya and saya tolak dia and dia takpuas hati dia campak kusyen sofa tapi tkkena and saya ejek dia "Ha ha , tkkena ! :b" Mesti laaa dia lagi marah. So dia campak remote astro kat saya and saya pukul dia. Sakit kott kena remote. Masa tuh saya tengah lipat kain baju. Pastu dia main tendang je kain yg dah berlipat tuh. Hamboii , jahatnya kau dik. And saya pukul dia. Fight punya fight , lalala , saya menang ! :D Hahha.






Yesterday : Yesterday was a good day. Saya gaduh mulut dengan adik bongsu and dia kalah terus ketuk my kepala. #Tkgunaaaa kau!# Suka suka hati je kott nk ketuk kepala orang. Sakit tahu tk. Heh. Geram. And yes, mesti laaa kaklong yg menang kan ^^

Huh. Ends of story  u_u Baju sekolah? Dah beli dah. bila tah. Hah ! Baru ingat. Bloglife saya dah siap edit. Bukan yg nihhh. Mesti awak perasan kan? Mira ber-saya ber-awak pulakk :'3 Ehhh suka hati laaa ! Hahah , kidding. Saje je laaa. Hhaahah , i'm now ready my self facing 2012 Huhh. Awak awak, ohh 2012, be nice to me please? Please. I'm begged, please :'/ Don't make me more suffer than 2011. Well , 2011 was so bad to me. Twenty-eleven treated me with the evil-ness. Sakai. Done. Assalamualaikum.
I'm not ready yet to enter 2012 :'/ It is so hard.

layout by ellie. image from weheartit.